Nieuwsbrieven

Een nieuwsbrief is een regelmatige publicatie, over het algemeen rond een hoofdthema, waar al dan niet gratis op geabonneerd kan worden. De nieuwsbrief heeft als doel abonnees op de hoogte te brengen van het laatste nieuws.

Onderzoek wijst uit dat het versturen van een digitale nieuwsbrief een van de beste manieren is om het contact met bestaande en potentiële klanten te onderhouden. Met het regelmatig versturen van nieuwsbrieven zorg je ervoor dat (potentiële) klanten aan jou gebonden blijven.

Uit de resultaten van het Nationaal E-mail Onderzoek 2015 blijkt dat e-mail de grootste aanjager is van online verkopen in Nederland: 72% van de ondervraagden geeft aan dat ze de afgelopen 12 maanden een aanschaf hebben gedaan na een commercieel bericht dat ze hebben ontvangen via e-mail.

Tevens is het een goede manier om klanten en relaties op de hoogte te houden van bijvoorbeeld aanbiedingen, nieuwe producten, gadgets, trends, diensten/workshops, evenementen en dergelijke. Net als dat het mogelijk is om sneller op actualiteiten in te springen. Je bouwt een klantenbestand op met geïnteresseerden terwijl ook je netwerk groeit. Tevens groeit het bezoekersaantal op de website waar uitgebreide informatie staat over wat juist jouw zaak te bieden heeft.

Geïnteresseerden kiezen zelf voor een inschrijving en zien een nieuwsbrief daarom niet als spam. De mail wordt bewaard en is daarom weer makkelijker terug te kijken. Door middel van bijvoorbeeld agendapunten kunnen ze precies zien wanneer er iets plaats vindt en zo niets van jouw professionaliteit, producten en/of diensten te hoeven missen.

Door middel van eigen input per email, telefoon of persoonlijk gesprek zorg ik voor een nieuwsbrief in huisstijl waar meedenken en betrokkenheid voorop staan. Steekwoorden die omgetoverd worden tot een enthousiaste aantrekkelijke leesbare tekst.

I logowriteup_600x166 your business!